مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-06سياسي

انقلاب، عدالت محوری، فسادستیزی| باید با قدرت بیشتری با فساد مبارزه شود


نماینده تهران در مجلس نهم با اشاره به تاکید امامین انقلاب بر مبارزه با فساد و اجرای عدالت گفت: در گام دوم انقلاب باید به صورت جدی بحث مبارزه با فساد مورد توجه قرار گیرد و با قدرت بیشتری با فساد مبارزه شود.

- سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: پیش از انقلاب اسلامی 8 تا 10 درصد مردم قادر به تأمین نان شب شان بودند و اختلاف طبقاتی موجود در جامعه بسیار وحشتناک بود.

وی افزود: برخی که سعی دارند تا وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه را بدتر از قبل از انقلاب جلوه دهند یا مغرض هستند، یا بی اطلاع و یا تحت تأثیر تبلیغات بیگانگان قرار گرفته اند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار داشت: امروز اکثریت جامعه را قشر متوسط تشکیل می دهند ا گرچه با تأمین نیازهای رفاهی خود بعضاً با مشکل مواجه می شوند اما در تأمین نان شب خود دچار مشکل نیستند و اگر این اکثریت را با 90 درصد جامعه قبل از انقلاب که با نان شب شان محتاج بودند مقایسه کنیم آن وقت تفاوت احساس می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: درست است که آن طور که باید و شاید در حوزه تأمین معیشت مردم اقدامات لازم صورت نگرفته و سرعت در این بخش اندکی کند بوده اما اینکه بعضاً گفته می شود شرایط بدتر شده است اصلاً صحیح نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب، عدالت محوری، فسادستیزی| باید با قدرت بیشتری با فساد مبارزه شود

انقلاب، عدالت محوری، فسادستیزی| باید با قدرت بیشتری با فساد مبارزه شود